ثنا کوچولوثنا کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 12 روز سن داره

یکی یکدونه ی ما ثنا

اخرین یادداشت قبل ار اولین تولد

1393/2/17 23:54
نویسنده : مامان ثنا
314 بازدید
اشتراک گذاری

دخترعزیزم سلام چه زود بزرگ شدی دردانه ی من محبتچقدر این یکسال زود گذشت وشما شدی یکساله الان که دارم برات می‌نویسم شما خوابیدی ومن باگوشی دارم می‌نویسم وخیلی هم سخته ولی چه کنم که این روزا سرم شلوغه ودرگیر کارای تولدت هستم والان فرصت کردم بیام برات بنویسم. یکدانه ی من پارسال در همچین شبی که قراربود شما فرداش دنیا بیای تاصبح نتونستم راحت بخوابم همش به موقعی فکر میکردم که تورومیذارن بغلم اصلا باور نمیکردم که قراره فردا تورو ببینم وحالا بعد از یکسال درهمچین شبی فرشته ی من معصومانه در کنارم خوابیده پارسال در همچین شبی بابایی اخرین عکسارو از شکمم که تو توش بودی گرفت ودیدن اون عکسا الان چقدر برامون جالبه که در اینده برای توهم جالب خواهد بود. صبح روزیکه قرار بود متولدبشی برای نماز صبح ببدار شدم یه جز قران خوندم دعاکردم که سالم دنیا بیای وساعت هفت راهی بیمارستان شدیم دیگه بماند باچه استرسی وچه فکروخیالهایی...ودر ساعت هشت و 55دقیقه فرشته ی من پاهای کوچولوشو زمین گذاشت وزمینی شد خدایا شکرت به خاطر این نعمت بزرگ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)