ثنا کوچولوثنا کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

یکی یکدونه ی ما ثنا

ثناخانوم شیطون بلا!

1393/6/14 22:28
نویسنده : مامان ثنا
549 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم الان که دارم برات مینویسم شما با بابایی رفتی بیرون ومن تونستم بیام به وبت سر بزنم واگر بشه بنویسم

ثناجونم! این روزا حسابی شیطونی میکنیو بامزه شدی بخصوص از وقتی حرف زدنو یاد گرفتی وکلماتو بامزه ادا میکنی واقعا خوردنی شدیبوس

چند روزم که سرماخوردگی شدید گرفته بودی ومجبور شدم دوبار ببرمت دکتر تا خوب بشی والان خداروشکر بهتر شدی ویکی از دلایلی که خوب نمیشدی این بود که دارو نمیخوردی وقتی هم به زور بهت میدادیم همشو میریختی بیرون خلاصه اوضاعی داشتیم بادارو خوردن شما

صبحها وقتی من زودتر ازتو بیدار میشم دلم برات تنگ میشه و دوست دارم توهم زود بیدار شی تا ببینمت وبه کارهای بامزت بخندم عزیزمزبانوقتی هم که چشماتو باز میکنی اول منو صدا میزنی چه کنارت باشم چه نباشم اولین کلمه ات مامانهمحبت

وقتی با بابایی از بیرون میایی خودتو میندازی بغلم وچند دقیقه محکم بغلم میکنی که من این کارتو خیییییییییلی دوست دارم قربونت برمبغلیه موقایی هم بوسم میکنیبوس

واما حرف زدنت که دل همه رو با حرف زدنت بردی اول اینکه چند وقتیه یاد گرفتی خیلی سوال میپرسی هرچی میبینی میپرسی این چیه؟؟؟اونم چندبار!! بعضی موقا هم خودت جواب میدی مثلا میگی این چیه نینییه!بوس

وقتی لباس میشورم اگر کنارم باشی لباسارو نگاه میکنی وسوال میپرسی اگر لباسای بابات باشه میپرسی بابایه؟ یا اگر از من باشه میگی مامانه؟زبان کلا لباسای هرکسی رو هرجا ببینی تشخیص میدی بابابزرگ مامان بزرگ و... چون در موردش سوال میپرسیبوس

لوازم آرایش برا من نذاشتی چندوقت پیش یه روژ از دار دنیا داشتم کلا خالیش کردیخنده یه کرم هم داشتم اونم خالی کردی خلاصه مجبور شدم باقیمانده هاشو از رو میز آرایش بردارم که در دسترست نباشه چون هرچی در دسترست باشه قدتم که نرسه خودتو تاجاییکه بتونی میگیری بالا تا بهش برسیآرام

کلمات جدیدت که بابایی بعضیارو  تو پست قبلی نوشته:

بابابزرگ /مامان بزرگ /تفشی(کفش)/امیر/عمو عمه/دی دی(منظور ماشین دوچرخه وموتوره) وقتی میگیم کلاغه چی میگه میگه قارقار!! یا خروسو میگه قو قو قو!!/ یایا (لالا، وقت خواب ) آیه(آره!!) و ... دیگه یادم نیست!خندونک 

در ضمن چند وقت دیگه مدرسه ها باز میشه و من مجبورم شماروبذارم و برم سرکار که مطمئنم روزای اول اذیت میشی چون خیلی وابسته شدی چون وقتی جایی میری ومن نیستم فوری مامان مامان میکنی ومن از الان دارم به اون روزا فکرمیکنم و استرس میگیرمخطا

(روز 16 شهریور مصادف با میلاد اقا امام رضا(ع) ثناجون 17ماهه میشه)پارسال هم روز میلاد حضرت معصومه(س)چهار ماهه شد!

 

بخند وقتی میخندی غم کاری باهام نداره / بخند که این غصه دیگه سربه سرم نذاره

 بخند وقتی میخندی دیگه غصه رو بیخیالش/ بخند که غم از توی شعرام بره رد کارش

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان ضحی
16 شهریور 93 12:28
سلام ثناخانوم خیلی بامزه شدی ماشالا خوردنی شدی با حرف زدنات عزییییزم
مامان ثنا
پاسخ
سلام مرسی خاله جونضحی جونو ببوس