ثنا کوچولوثنا کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 12 روز سن داره

یکی یکدونه ی ما ثنا

تبریک عید

1393/1/11 10:18
نویسنده : مامان ثنا
169 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم ثنا خانوم گل حالت چطوره ؟؟؟  

ثنا خانوم سال نوت مبارک باشه امیدوارم که سال خوب وخوشی رو پیش رو داشته باشی

اگر چه يادمان مي رود که عشق تنها دليل زندگي است اما خدا را شکر که نوروز هر سال اين فکر را به يادمان مي آورد.پس نوروزت مبارک که سالت را سرشار از عشق کند.

 

 

Heart Divider

امیدوارم که خوب باشی عزیزم  الان که این مطلبو می نویسم شما 10 ماه و 23 روزته یعنی 7 روز دیگه 11 ماهت کامل میشه و من ومامانت کم کم باید آماده شیم برای اولین جشن تولدت .ثنا انگارهمین دیروز بود که دنیا اومدی مث باد گذشت از بس ما درگیر کارای شما وشیطونیای شما وبازی با شما بودیم نفهمیدیم امسال چه جوری گذشت .نمی دونم الان که این مطلبو می خونی کجا هستی عزیزم و چند سالته امیدوارم هرجا که هستی سرحال وسلامت وسرشار ازانرژی مثبت باشی . عزیزم ببخش منو اگه برات پست کم میذارم ولی همیشه میام اینجا سر میزنم و همه پستهای مامانتومی خونم وسرکارهم هرموقع دلم برات تنگ میشه میام وبلاگت و عکساتو میبینم . البته ازاون ور مامانیت جبران میکنه ..

عزیزم امروز یه حس عجیبی دارم خیلی دلم برات تنگ شده ودوس دارم هر چی زودتر ساعت کاریم تموم شه وبیام پیشت نمی دونم چرا ... عزیزم هر چی بیشتر کنارت هستم وبهانه ای پیش میاد که بیشتر پیش هم باشیم بیشتر عاشقت میشم مخصوصا زمان تعطیلات وتو این تعطیلات عیدی ودیدو بازدیدا و عید دیدنی ها ، البته بااین اوضاع واحوالی که من دارم ووضعیت وساعت کاری کمترکنارت هستم متاسفانه !!!

 

 

Heart Divider

دخترم الان  که دارم برات می نویسم یاد پارسال می افتم همین موقع ها بود که منو مامانیت منتظر بودیم شما دنیا بیای .وبرای رسیدن اون زمان لحظه شماری میکردیم که هر چی زودتر بیای تو بغل مامان وبابایی .

-         یاد دکتر رفتنامون ...  منووشما ومامانی ( البته شما تو شکم مامانی بودی وهمش ورجه وورجه میکردی ) منم اون بیرون مطب منتظر خبرای خوب .

-         یاد سیسمونی گرفتن برای شما ...

-         مخصوصا" این آخری انتخاب بیمارستان برای دنیا اومدن شما .

و . . .

اوه همش خاطرست اگه بخوام همشو به ریزبگم یه کتاب می تونم بنویسم .

میخوام همین جا خدارو شکر کنم که سال 92 شما رو به ما داد ودعا کنم که امسال درکنارشما زندگی خوب وخوش وبی دغدغه ای رو درپیش داشته باشیم

 

دوست دارم عزیزم .  

پسندها (1)

نظرات (0)