ثنا کوچولوثنا کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 12 روز سن داره

یکی یکدونه ی ما ثنا

اولین مروارید درخشان ثناجون

1392/9/28 12:48
نویسنده : مامان ثنا
238 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدلم امروز متوجه شدم دندون کوچولوت داره درمیادمبارکت باشه عزیزم

امروز وقتی از سر کار برگشتم همینجوری لثه هاتو نگاه کردم دیدم سفیدی دندون خوشگلت داره خودنمایی میکنه کلی خوشحال شدم وبوسیدمتنیشخند

هرچند باید خودمو برای گاز گرفتنات آماده کنمچشمک

از ظهر کارم این شده که لثه تو نگاه میکنم تا دندونتو ببینم عزیزم ببخشید اگه اذیتت میکنم آخه خیلی خوشحال شدمنیشخندشماهم که اصلا همکاری نمیکنی چون جدیدا یاد گرفتی وقتی چیزی رو میخوری میخوام از دهنت در بیارم  دهنتو اصلا باز نمیکنی ولباتومحکم فشار میدی که دهنتو باز نکنم واون چیزیو که دوست داری بخوری چشمکوقتی هم میخوام دندونتو نگاه کنم همینکارو میکنی مگر اینکه حواستو پرت کنم  یا در حال خنده باشی بتونم ببینمش

ثناجونم هرچی بزرگتر میشی شیطونترم میشی این روزا دیگه حریفت نمیشم به همه جا سرک میکشیو شیطونی میکنی جدیدا هم وقتی خودتو به چیزی میگیری وایمیستی دوست داری دستتم ول کنی واگر مواظبت نباشیم سقوط میکنیزبانعزیزم همه چی به وقتش عجله نکن ایستادنم یاد میگیری!

وقتی بابایی باهات بازی میکنه ومیخواد بگیرتت فرار میکنی وچنان با سرعت میری انگار مسابقه دو داریخندهدوست داری بابایی دنبالت کنه وتوهم فرار کنی وغش غش میخندیقلب

 

عاشق آیفون هستی حتی وقتی از دورم ببینیش براش ذوق میزنی ومیخندی همچنین وقتی خودتو تو آینه میبینی انگار دنیارو بهت دادن کلی میخندیخنده

وقتی من نماز میخونم اگر نزدیکم باشی جرات نمیکنم برم سجده چون میایی دستاتو میذاری رو کمرم و میایستی حالا فکرکن من چطوری باید بلند شمتعجبباید خیلی آروم بلند شم که شما نیفتی تازه یه موقایی شاکی هم میشی که چرا بلند شدمزبان

به صداهایی هم که از خودت در میاری ت ت، ات،اضافه شده یه چند بارم گفتی اک ولی دیگه یادت رفت گاهی اوقاتم وقتی چیزی میخوری میگی پ پ

قربونت برم که اینقدر شیرین شدیماچقلببغلقلبقلب

پ ن:دیشب بعداز اینکه این مطلبو نوشتم رفتم بخوابم ولی مگه شما میذاشتی چون خوابت نمیبرد بازی میکردی ودر همون حین که آواز میخوندی میگفتی اک وسرتم تکون میدادی نمیدونم به چی میگفتی اک ولکنم نبودی پشت سرهمم تکرار میکردیخنده

 

خییییییییییییلیییییی دوست دارم عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهام(مامان اميرحسين)
29 آذر 92 16:53
دو قدم مانده به رقصیدن برف یک نفس مانده به سرما و به یخ چشم در چشم زمستانی دگر تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان یک سبد عاطفه دارم همه تقدیم شما یلدات مبارک گلم
مامان ثنا
پاسخ
مرسیییییییی عزیزم
معصومه
4 دی 92 21:04
عزیزم قربونت برم عزیزم نااااااااااااززززززززززززززززززززززززز