ثنا کوچولوثنا کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 12 روز سن داره

یکی یکدونه ی ما ثنا

مراقبت 7ماهگی

1392/9/26 11:21
نویسنده : مامان ثنا
192 بازدید
اشتراک گذاری

ثناجونم دیروز بردمت مرکز بهداشت برا قد و وزنت، وزنت این ماه فقط250گرم بیشتر شده بود

وزنت 7750 قدت70 دور سرتم 44بود

فکر کنم چون مریضیت زیاد طول کشید وزنتم زیاد نشده

دایره ی لغاتتم که افزایش پیدا کرده :ب ب گاهی بابا خیلی کم ماماناراحتپ پ امروزم که گفتی د دماچ

عزیزدلم وقتی اینا رو برات تکرار میکنم خوب گوش میکنی وبه لبام نگاه میکنی وسعی میکنی تکرارشون کنیقلب

دیشبم که توخواب حرف میزدیتعجب نصف شب وقتی بهت شیر دادم خواستم بذارمت سرجات یه دفعه گفتی ب ب بعدخوابیدیقهقهه

به کی رفتی عایا که توخواب حرف میزنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!خندهخندهخنده

پ ن(دوستان عزیز من آیا رو عمدا به ع نوشتم برای خنده فکر نکنید املام ضعیفهچشمک)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بابایی
18 آذر 92 20:50
این دختر خوشکل بابایییه عسیس باباییه . . . خوسلمممممم
مامان ثنا
پاسخ
برا بابایی
معصومه
21 آذر 92 20:41
خدا واسه بابایی حفظش کنه شمام مامانی برو برای خودت یه پسر بیار تا از تنهایی حوصله ات سر نره
مامان ثنا
پاسخ
راست میگی این همه زحمت بکش آخرشم دخترا بابایین
مامان یزدان
24 آذر 92 22:58
فکر کنم به اسما رفته شاید هم به من البته من گنوک بازی در میارم تا حرف زدن
مامان ثنا
پاسخ
فکر کنم به هر دوتاتون رفته در ضمن من عایا رو برای خنده به ع نوشتم
معصومه
4 دی 92 21:05
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس