ثنا کوچولوثنا کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 12 روز سن داره

یکی یکدونه ی ما ثنا

اولین مسافرت ثناجون و بعدش رفتن به مدرسه!

1392/7/28 11:51
نویسنده : مامان ثنا
186 بازدید
اشتراک گذاری

ثناجونم  بعد از اینکه از اولین مسافرتش که مشهد بود برگشت به مدرسه رفت!

 

میخواستم از اولین مسافرتت بنویسم که وقت نکردم  حالا خلاصه  مینویسم 

عزیزم ما روزجمعه به طرف مشهد رفتیم وصبح شنبه رسیدیم و چون صبح زود بود هوا خیلی سرد بود ومجبور شدیم شما خانم کوچولو روخوب بپوشونیم که سرما نخوری  ظهر هم رفتیم حرم که شما برای اولین با ر بود پاتو تو حرم میذاشتی عزیزم که من از زبون تو  به امام رضا (ع)سلام دادم 

وچون شلوغ بود ظهر نتونستم ببرمت داخل ولی شب رفتیم  برای زیارت وشما هم چون اولین بار همچین جایی رو میدیدی فقط به دیوارا وسقف نگاه میکردی وبرات خیلی جالب بود ازآینه کاریها خیلی خوشت اومده بود و چون طرف اقایون خلوت تر بود با بابایی رفتی زیارتماچ

شبا هم هوا سرد بود مجبور بودیم بپیچیمت لای پتو که اگر بیدار بودی اصلا نمیموندی و میخواستی بیای بیروننیشخندولی در کل دختر خوبی بودی  واذیت نکردیقلب

وقتی هم برگشتیم خونه  شب تب کردی و منو نگران کردینگرانهمش گریه میکردی وحالت خوب نبود که قطره استامینوفن بهت دادم خوابیدی وقتی بیدار شدی خدارو شکر تبت قطع شده بود وحالتم خوب شدماچ

دیروز هم با مامانی رفتی مدرسه  چون مامانی دیگه باید بره سر کار ومجبوره شمارو هم ببره بخاطر شیر خوردنت

تو مدرسه یه کوچولو اذیت کردی ساعت اول که من سر کلاس بودم بعد ازنیم ساعت مجبور شدم بیام بهت شیر بدم و دوباره برم بعد از اینکه از کلاس اومدم خوابت میومد ونمیخوابیدی نمیدونم چرا بیقراری میکردی همش گریه میکردی تا اینکه ساعت 12 خسته شدیو خوابیدی منم فقط ساعت اول وآخر رفتم سر کلاس!

عزیزم مثل اینکه خیلی دوست داری حرکت کنی چون تازگیا روی دست وپاهات وایمیستی ومیخوای چار دست و پا بری که نمیتونی و میفتی که اگر همینجور پیش بری فکر میکنم چند روز دیگه بتونی چهار دست و پا بریقلب

عکسای سفرتم فعلا نمیتونم بذارم که هر موقع وقت کردم میذارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ساحل
30 مهر 92 11:18
از کجا اینترنت پیدا کردی خوشبخت ؟


پیدامیشه خواهر!
مامان هستی
3 آبان 92 21:12
سلام خاله زیارت قبول خانم خانما کلاس چندمی خاله؟؟؟؟؟؟؟؟/
مریم (مامان ثنا جون)
7 آبان 92 22:45
همیشه به سفر و زیارت قبول


ممنون شماهم زیارت بودین از شماهم قبول باشه