ثنا کوچولوثنا کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 12 روز سن داره

یکی یکدونه ی ما ثنا

5ماهگی ثناجون و روز کودک

1392/7/16 23:10
نویسنده : مامان ثنا
157 بازدید
اشتراک گذاری

ثنا جونم امروز 5ماهه شدههوراهوراهورا

عزیزم 5ماهگیت مبارکماچ

امروز همچنین روز کودکه روز کودک رو به ثنای عزیزم تبریک میگمقلب

دخترم  بزرگ شده دیگه به عقب نمیره نیشخند حرکتاش همه رو به جلو شده وقتی یه چیزی جلوش میذاریم فوری حرکت میکنه و میره طرفش یه خورده هم عجوله چون میخواد سریع حرکت کنهنیشخند وقتی هم عجله میکنه که به طرف جلو بره چپه میشه و غلط میزنهخنده

ثنا جون هرچی بزرگتر میشه شیطونتر میشه االان دیگه نمیتونیم تنهاش بذاریم باید حتما کسی مراقبش باشه چون ممکنه کار دست خودش بدهاسترس

 از شیطونیای ثنا کوچولو اینکه دیشب که برای نماز رفته بودیم مسجد وقتی من نماز میخوندم ثنا خانم کلی شیطونی کردن  ما که صف دوم بودیم ثنا خانم حرکت میکرد به طرف صف جلو و میخواست چادراشونو بگیره وتو دهنش بکنهنیشخند ومن در حال نماز باید خانمو میگرفتم که یه وقت جلو ییها پاشونو روش نذارنخنده

وقتی هم ما سجده میرفتیم میخواستی جادر نرجس(دختر دایی) روبگیری خلاصه که نذاشتی ما از نمازمون چیزی بفهمیم دخترکوچولوی شیطونچشمک

عکسای 5ماهگیت هم نتونستم آماده کنم بذارم

چند روز دیگه هم قراره با ثنا جون بریم مشهد اگر قبل از مسافرت وقت کردم عکساتو میذارم

 

                                       دوست دارم یه عالمهقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم (مامان ثنا جون)
17 مهر 92 1:35
روزت مبارک باشه خاله جونم


ممنون خاله جونی
fafa
20 مهر 92 12:59
عزیززززززززم
ماشالله هزار ماشالله

روزت مبارک فسقلیییییییییییی
گفتم بهتون منم تاریخ زایمانم 16-2-93 تعیین شده؟

خیلی باحاله

چه جالب انشالا قدمش براتون خیر باشه