ثنا کوچولوثنا کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 12 روز سن داره

یکی یکدونه ی ما ثنا

یه روز به یاد موندنی

1392/6/20 22:30
نویسنده : مامان ثنا
186 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم ثنا جون امروز برای ما یه روز خاصه...بغل

 

بیستم شهریور برامون یه روز به یاد موندنیه پارسال در همچین روزیفهمیدم که تو تو وجودم لونه کردیبغل

چه روز خوبی بود اونروز هیچ وقت یادمون نمیره در همچین روزی خدا چنین موهبت بزرگی رو نصیبمون کرد وشما فرشته کوچولو رو بهمون هدیه داد

الان که اینارو مینویسم تو بغلم نشستی وبه صفحه مانیتور نگاه میکنی گهگاهی به صفحه کلید و دستای من خیره میشی آخه جدیدا برا همه چی کنجکاوی میکنی وبه همه چی با دقت نگاه میکنیقلب

عزیزم هر روز که بهت نگاه میکنم خدارو شکر میکنم به خاطر این نعمت بزرگ

     

      خدایا شکرت.....

 

 

قربون اون نگاه کردنت برم قلب

 

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ساحل
21 شهریور 92 12:09
قربون اون لپات برم سون
مریم (مامان ثنا جون)
22 شهریور 92 1:18
شرمنده کامنت قبلی من بودم




کدوم کامنت؟


مریم(مامان ثنا)
25 شهریور 92 9:16
نیومده از دست این کامپیوتر و اینترنت..

قربون اون نگاه کردنت برم خاله جون به مامانی هم اون روز را دوباره تبریک میگم




خدانکنه خاله جون شما لطف داری